.: mr & mrs nizam :.

.: mr & mrs nizam :.

anniversary

Daisypath Anniversary tickers

awish age

Lilypie Premature Baby tickers

irdina age

Lilypie Premature Baby tickers

Wednesday, February 10, 2010

.: Real Love :.

act aku tak tahu nak letak tajuk apa kat post aku kali nie...so aku letak la tajuk nie kat post kali nie..banyak benda aku nak luahkan kat post nie..tapi yang aku happy sangat2 bila aku menang contest "jom join contest(menang couple tee's)" anjuran sumi ..hehheheh...selalu masuk contest untuk awish, tut tut mama awish yang menang..nak interframe sekali lagi la gambar yang aku menang tu..


gambar ni plak memang suwiiiitttt sangat!pemandangan cantek...than cara amik gmbr mmg smart!..Tengok je gambar nie rasa cam nk impikan keadaan macam ni..(hehehhe)sayang isteri tuh kat suami dia!!!...so natural! (kata sumi)

BAD DAY..yang aku tension sangat2 pagi nie bila aku dapat surat tunjuk sebab..memang aku bengang gila la pagi nie..pagi2 je aku masuk keje,tut tut surat dah ada atas meja...aduh nak makan pun tak lalu dah...tapi disebabkan aku bukannya buat big problem sangat, so aku buat rileks jelah..pagi2 aku breakfast makan nasi tomato..nyum nyum..nak tahu ke kandungan surat tunjuk sebab tu????
"tidak bertugas menjaga kaunter tingkat 3"
untuk makluman puan, pada 09022010 mulai jam 1.00 hingga 2.00 petang puan telah diarahkan bertugas menjaga kaunter tingkat 3 sepertu yang telah ditetapkan oleh pentadbiran ini. setelah siasatan dilakukan, didapati puan telah tidak mematuhi arahan yang telah dikeluarkan. sehubungan dengan itu, puan diminta memberi surat tunjuk sebab 7 hari dari tarikh surat ini dikeluarkan kenapa puan gagal mematuhi arahan yang telah dikeluarkan..

huhuhu...apa lagi cc kata jawab la macam...."maaf tuan, saya terlupa yang saya bertugas hari tu..bukannya saya sengaja tidak menjaga kaunter..lagipun manusia tak semuanya sempurna..ada benda kita ingat ada benda yang kita lupa"..senang2 katalah melayu mudah lupa...syabas la cc..hohohoohoho..caiyok caiyok

tapi yang aku tak puas hatinya bukannya sebab aku dapat surat nie, tapi sebab bos aku nie berat sebelah..kenapa dekat dot dot dot dia tak amik tindakan???selalu sangat EL la terlupa punch kad la..apa kes nie????????????????kalu betul la tu skandal dia,tak payah la nak tunjuk2 kat opis nie..tensionnnnnnn
x.o.x.o

No comments:

Post a Comment