.: mr & mrs nizam :.

.: mr & mrs nizam :.

anniversary

Daisypath Anniversary tickers

awish age

Lilypie Premature Baby tickers

irdina age

Lilypie Premature Baby tickers

Thursday, February 11, 2010

.: baby ammar :.


-terbaru adik ammar admit-


-adik ammar batuk 2hari terus jadi macam nie-

huhuhu...aku selalu tengok blog geng2 blogger...tut tut aku terbaca tentang "mari bantu adik ammar"..bila aku cliked je kat blog Life as a...., YA ALLAH..macam nak luruh je jantung aku ni bila baca kisah adik ammar nie...sedih sangat aku baca kisah adik ammar nie..adik ammar nie kena buat operation 22hb kat IJN...aku sekeluarga doakan adik ammar berjaya dalam operation nanti dan kembali sihat seperti kanak2 lain..amin..aku rasa dah ramai blogger yang tahu kisah adik ammar nie..ada yang buat "CHARITY & JUMBO SALE" untuk bantu adik ammar nie..baru-baru nie adik ammar kena admit kat wad lagi...cian dia..
ya allah kau permudahkanlah perjalanan adik ammar nie..semoga adik ammar cepat sembuh...

No comments:

Post a Comment