.: mr & mrs nizam :.

.: mr & mrs nizam :.

anniversary

Daisypath Anniversary tickers

awish age

Lilypie Premature Baby tickers

irdina age

Lilypie Premature Baby tickers

Sunday, February 7, 2010

.: Jom Join Contest (menang hadiah couple tee's) :.



Syarat-Syarat nak join contest:
1st: adalah seorang blogger dan ada blog sendiri
2nd: gambar yg digunakan adalah gambar sendiri
3rd: letak banner di bwh ni kat dalam entry anda dan jugak sidebar

Cara-Cara Nak join:
  • Buat entry pasal contest JJC (menang couple tee's)
tajuk: Jom Join Contest (menang Couple tee's)
  • Letak banner di atas di sidebar dan entry
  • Letak pice anda dan pasangan dalam entry (1 aje)
kalo boleh non edited pice yer
  • Jgn lupe tinggalkan comment link entry penyertaan anda di sini..

2 Pemenang bertuah aje yang dapat hadiah ni!!!
pemilihan dibuat juri jemputan sumi nnt.. Terima Kasih..
Tarikh tutup 7 Feb 2010..

huhuhu..masuk contest lagi..kali nie ajuran aisumi (http://aisumiexchangelink.blogspot.com)
act aku xbanyak gambar time couple dulu2..bila aku cari2 memang xjumpa pun..ermmmm...apa lagi aku letak la gambar wedding aku..act gambar wedding pun boleh dikategorikan sebagai couple juga kan..so gambar nie yang aku pertaruhkan..memang xde edit2...real punya...

*****

*****

*****


(all about L.O.V.E)

7 comments:

  1. sweet laa :) Nway thanks join contest sumi

    ReplyDelete
  2. sis u are the winner http://quirkybutterfly.blogspot.com/2010/02/pemenang-contest-jom-join-contest.html

    ReplyDelete
  3. sumi ye ker i menang...alhamdulilah akhirnya menang gak

    ReplyDelete
  4. cane sumi nk contact sis yer? nak pos hadiah tu..

    ReplyDelete
  5. sumi bagi email..japg saya send address

    ReplyDelete
  6. ss_sepet@rocketmail.com

    nama
    alamat
    no fon

    nk hntar pakai pos laju.. ^^

    ReplyDelete