.: mr & mrs nizam :.

.: mr & mrs nizam :.

anniversary

Daisypath Anniversary tickers

awish age

Lilypie Premature Baby tickers

irdina age

Lilypie Premature Baby tickers

Tuesday, February 16, 2010

.: love is....CINTA :.

nape aku letak post love is cinta????aku memang suka letak apa yang terlintas kat fikiran aku je..ye ye ye holiday time!!!!holiday time le hari yang paling best dalam hidup aku..yelah hari2 asyik keje je, no time wit my dear bam bam...so time holiday jelah boleh spend time wit my awish bam bam...kali nie aku, hubby n awish gie jalan2 kl je..nak gie jauh2 tak cukup modal lagi,lagipun awish lum boleh berjalan lagi..kalu dah boleh berjalan best la nak bawa dia jalan2.

hari ke2 aku ngan hubby gie IKEA..hehehe shopping beli baby cot awish ngan barang2 umah sikit..but so sad, awish kena tinggal kat umah kakak ipar aku..kiranya berdating berdua-duaan la..hehheh...so sweet..

hari ke3 kat kl, kami pi PUTRAJAYA..nak buat photo shoot awish(konon-konon professional la) :) ...sampai je kat sana, awish tido lak..nak tak nak kena la tunggu sampai dia bangun.bukannya senang nanak amik gambar awish nie..ahaks

sowi sowi gambar tak boleh nak upload lagi kat sini..belum upload masuk my pink laptop lagi...tungguuuuuuu ya!!!

x.o.x.o apple busyuk!!

No comments:

Post a Comment