.: mr & mrs nizam :.

.: mr & mrs nizam :.

anniversary

Daisypath Anniversary tickers

awish age

Lilypie Premature Baby tickers

irdina age

Lilypie Premature Baby tickers

Friday, January 8, 2010

..: my twin merajuk :.

muka nurul huda merajuk.... :p

aduh minah sorang nie dah majuk la pula..dia kata aku tak masuk nama dia dalam blog aku nie..aduh cepat sungguh minah nie merajuk...buruk je perangai dia...
oklah my twin, cik nurul oiii nie aku dah upload ank punya muka kat blog aku yang cute miut nie..lepas nie jangan duk buat majuk lagi...hodoh benar perangai kembar aku nie sorang...dah tua kot tak pun nak monopous dah..hahahah...ha la aku bukannya saja-saja tak nak masukkan cite ank dalam blog aku nie, tapi ank tak de kena mengena ngan topik aku kali nie..kalu nak masuk gak ank kena kawen la tahun nie..boleh dapat baby cepat-cepat..oja tahun 2009 pun ada tahun 2010 pun akan ada gak..hehehhe...cepat-cepat la kawen cik nurul oiiii..awak tu bukannya muda lagi dah tua pun.tak kan nak enjoy lagi kot..suwuh la cik abg awak tu masuk meminang cepat sikit..
miss u so much my tiwn..muah muah muah..love

nie la muka kembar aku sowang nie


ada seiras tak??

No comments:

Post a Comment