.: mr & mrs nizam :.

.: mr & mrs nizam :.

anniversary

Daisypath Anniversary tickers

awish age

Lilypie Premature Baby tickers

irdina age

Lilypie Premature Baby tickers

Monday, January 11, 2010

.: congratulation aizat :.

Semalam tengok Juara Lagu kat umah, sampai tak sanggup nak keluar beli barang. Excited nak tgk opening, tut-tut cik CT buat persembahan pembukaan. Aduh macam apa tah je bila tengok dia nyanyi lagu ngan Lan..dah la pakaian xsesuai makkkk...pastu duk buat macam duk layan guitar lak..aduh sakitnya mata memandang..Time Misha Omar nyanyi, awish boleh duk diam depan tv, siap meleleh air luir awish bila tengok misha omar nyanyi..lepas tu kalu orang lain nyanyi awish buat dek je..hehehhe..anak mama nie dah pandai nak ngorat ekkk...Bagi aku persembahan stacy memang rancak la..aku suka tengok dia menari..alangkah bagusnya kalu aku boleh menari macam tu.hehehhe..the best malam tu, mestilah aizat..lagu yang aku tunggu-tunggu...PERGI...aku ngan hubby aku memang layan betul la bila dengar lagu nie..kalu versi english pun sama...memang sangkaan aku betul la, aizat juara lagu 2009 ngan lagu favourite aku...tahniah-tahniah aizat..

Sayu terpisah
Hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
Berhembus angin rindu
Begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu
Hujan lebat mencurah kini
Bagaikan tiada henti
Kaulah laguku kau irama terindah
Tak lagi kudengari
Kau pergi... pergi...
Sepi tanpa kata
Terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
Apa pun kata mereka
Biarkan kenangan berbunga di ranting usia

Hujan lebat mencurah kini
Bagaikan tiada henti
Kaulah laguku kau irama terindah
Tak lagi kudengari
Kau pergi... pergi...

Hujan lebat mencurah kini
Bagaikan tiada henti
Kaulah laguku kau irama terindah
Tak lagi kudengari
Kau pergi... pergi...
Kau pergi... pergi...
Pergi...

No comments:

Post a Comment