.: mr & mrs nizam :.

.: mr & mrs nizam :.

anniversary

Daisypath Anniversary tickers

awish age

Lilypie Premature Baby tickers

irdina age

Lilypie Premature Baby tickers

Tuesday, January 26, 2010

.: Contest Sweet Picture Anak Bersama Ibu :.

jeng jeng jeng..aku masuk contest lagi..kali nie lagi best coz contest nie pasal anak bersama ibu..contest nie dari eiyakiesah.blogspot.com..yang aku seronok tu bukan apa, aku pun nak interframe gak kali nie..hehhehe..mana tahu kot-kot rezeki kami..



Mommy Name : Nurul Lizam Mohd Shahidan
Baby Name : Amsyar Darwisy bin Karul Nizam
D.O.B : 16 August 2009

this picture my hubby snap time dalam kete..bila aku tengok picture nie, rasa sweet sangat..tak sangka lak aku dah ada baby besar nie dah..ngan muka baby awish yang ala-ala terkejut, so cute dear..suka tengok mata awish yang besar n bulat nie..picture nie baru je snap 23.12.2010..


Syarat2 adalah seperti berikut...

1) Mestilah gambar tersebut IBU BERSAMA ANAK..umur dari baby sehingga 3tahun..
bilangan anak tidak kisah janji xmelebihi umur yang d'inginkan..
2) Nama anda & your anak beserta tarikh lahir..
3) Letak picture satu SAHAJA yer...coz byk2 nnt pening juri
4) Ceritakan kenapa gambar tersebut d'anggap SWEET utk korg..
5) Jadi follower untuk blog IBU & blog MYTOMEIOUTLET
6) Letak banner yang dicipta khas (gambar d'atas) diruang sidebar korang semua
7) Letak tajuk sperti d'atas jugak yer..Make sure ur entry link back to mine
8) Tarikh tutup penyertaan 29hb Januari 2010
9) Last skali,tinggalkan korangnye penyertaan kat dalam comment box entry ni k..
itu jer...senang je..

2 comments: