.: mr & mrs nizam :.

.: mr & mrs nizam :.

anniversary

Daisypath Anniversary tickers

awish age

Lilypie Premature Baby tickers

irdina age

Lilypie Premature Baby tickers

Sunday, December 27, 2009

.: tahziah kepada Rajiah Abd Razak :.

bangun je tido aku baca msg dari member aku..ingatkan dia nak bagitau apa..tut-tut bila aku baca msg tu, memang aku terkejut sangat..27.12.2009 jam 4.38 pagi. assalamualaikum..mak aku dah kembali ke rahmatullah..sedih sangat-sangat..coz aku kenal arwah..lagipun dulu time muda-muda memang selalu aku lepak rumah jie.memang aku kenal sangat-sangat dengan family jie ngan arwah sekali.. walaupun aku duk kena bising dengan mak dia coz kami berdua nie memang nakal sangat-sangat.biasa lah zaman sekolah la katakan.tapi bila jie dah kawen, aku pun dah kawen, memang kami jarang nak hangout sekali..aku pun jarang sangat nak pi rumah dia..yang aku ingat last aku pi rumah jie time dia kawen je..aku ingatkan arwah sihat lagi coz b4 nie arwah tak pernah pula sakit yang teruk..yang aku tahu arwah selalu demam ngan sakit lutut je..2 minggu b4 arwah meninggal baru family dia dapat tahu yang arwah ada pendarahan dalam otak..

tahziah diucapkan kepada keluarga rajiah abdul razak(my best friend) atas pemergian ibuanda tercinta pada jam 4.15 pagi di KMC (kedah medical center) kerana mengalami pendarahan di dalam otak.
:- jie, aku sekeluarga ucapkan tahziah atas pemergian mak tersayang..aku harap ko tabah menghadapi segalanya..aku minta maaf kerana tak sempat nak pergi menziarahi arwah, aku ada kat kl hantar kakak ipar aku..satu je aku nak ingatkan, ko kena tabah..aku tahu memang perit dan sedih sangat bila ibu yang melahirkan kita telah pergi untuk selama-lamanya..jaga kandungan ko tu..tak elok kalu menangis selalu nanti effect kat kandungan tu..joe, jaga diri baik-baik k..

al-fatihah..semoga rohnya dicucuri rahmat dan diletakkan bersama-sama orang-orang yang beriman.amin


No comments:

Post a Comment