.: mr & mrs nizam :.

.: mr & mrs nizam :.

anniversary

Daisypath Anniversary tickers

awish age

Lilypie Premature Baby tickers

irdina age

Lilypie Premature Baby tickers

Saturday, December 12, 2009

.: one day before my cousin wedding :.

nie kenduri cousin aku kat perlis.aku sempat balik time dia wat kenduri je..time dia akad nikah aku tak sempat nak balik, aku keje..ari jumaat aku,hubby n awish dah bertolak balik ke perlis...sampai je perlis terus pergi umah cousin aku.dah lama rasanya tak makan nasi kenduri..bila sampai je perlis terus ayah aku dukung awish.almaklum la rindu kat cucu dia soarang nie..wa aku pun seronok tengok awish yang dah bam bam sekarang nie..dalam happy happy ari tu, ada gak perasaan sedih aku..ye lah kalu bab kenduri nie yang paling busy sekali tentulah mak aku.tapi sayangnya, start mak aku sakit nie, dia dah tak boleh nak keluar rumah dah..tapi aku sempat gak tengok mak aku happy sangat time aku kahwin dulu..ni gambar-gambar my hubby aku snap time sampai kat umah wa aku.




No comments:

Post a Comment