.: mr & mrs nizam :.

.: mr & mrs nizam :.

anniversary

Daisypath Anniversary tickers

awish age

Lilypie Premature Baby tickers

irdina age

Lilypie Premature Baby tickers

Tuesday, November 17, 2009

.: awIsh baM-Bam :.

actually aku upload picture nie pun coz sis linda (http://mamapayish-onlineshop.blogspot.com/) nak tengok awish..dia nak tengok la peha awish nie bam-bam tak..hehehhe..aku ada order online cloth diaper kat sis linda nie..konon-konon nak save budget la x nak bazirkan duit dengan membeli pampers tiap-tiap bulan..ramai yang aku jenguk blog diaorang, diaorang banyak pakaikan baby diaorang nie cloth diaper.diaorang kata boleh save money bulan-bulan..aku pun try la order satu cloth diaper rainbow button kat sis linda...nanti kalu dah sampai cloth diaper tu, aku pakaikan kat awish than aku upload kat blog nie..

No comments:

Post a Comment