.: mr & mrs nizam :.

.: mr & mrs nizam :.

anniversary

Daisypath Anniversary tickers

awish age

Lilypie Premature Baby tickers

irdina age

Lilypie Premature Baby tickers

Saturday, November 28, 2009

.: at bukit genting, penang :.

malam tu my hubby ajak kuar..dia kata nak bawa awish jumpa friend dia.(nelson, thini n citra)..aku pun bersiap la comeiii-comeiii..aku siapkan awish sekali..aku ingatkan dekat2 ngan town penang..rupa2nye dekat atas puncak bukit kat balik pulau..kalu aku tahu le kat mana,memang aku x mau ikut punya..dah le time ondway nak gie restoran tu, my hubby boleh lak buat lawak.tiba2 je enjin kete mati..aku punya la takut..ye lah dah le dalam hutan..takutttttttt..sampai je kat sana thini order makan..lagipun time tu memang perut aku dah berbunyi pun..dah pukul 10malam pun..mesti la lapar..memang nak makan banyak, tapi macam malu2 sikit..yelah aku x kenal ngan thini n citra..kalu nelson tu memang aku kenal punya..nie lah pengalaman yang x dapat aku lupakan..bawa awish lak time tu..nasib baik x jadi apa2..hehehe..anyway thank thini belanje kami makan malam tu..so sweet kenal ngan u n citra..nanti kita hangout sekali k..



-thini, citra, awish, aku, my hubby n nelson-



-happy family-

1 comment:

  1. KELAS MAKEUP DI SERI KEMBANGAN 6TH DEC & SHAH ALAM 20TH DEC MASIH ADA KOSONG! SMS 0162128740 UTK REG. TEMPAT TERHAD!

    http://www.eyrarizal.com

    ReplyDelete