.: mr & mrs nizam :.

.: mr & mrs nizam :.

anniversary

Daisypath Anniversary tickers

awish age

Lilypie Premature Baby tickers

irdina age

Lilypie Premature Baby tickers

Friday, May 20, 2011

.: family day - langkawai trip :.

alhamdulilah selamat pergi dan selamat kembali..tak jauh mana pun pergi makan angin...hehehhe..gie langkawi je..tu pun sebab ada family day PDC telco office my husband..dapat juga la tumpang sekaki bawa awish makan angin laut..hehehe..
aktiviti family day???bebas???boleh gitu..hehehe..semua buat hal masing2..cuma malam sabtu je ada bbq...tu pun ala kadar je.tak vogue sangat pun...sekadar boleh makan2 je lah..
ari first sampai langkawi check in kat aseania hotel..lepas check in, mandi2 kuar jejalan lak..pegi underwater worl..seronok sangat awish dapat tengok fish..tapi kalu big fish dia takut lak nanak tengok depan2..hehehe..lawak tui la..
lepas tu dalam kui 5 petang lebih2, kami gerak pi cable car..nak beli tiket memang tak ramai..tapi nak tunggu turn nanak naik cable car, aduiii berakar juga la tunggu..hampir sejam apa kalu tak silap aku..alhamdulilah dapat juga naik...tapi yang bestnya, aku nie beriya-iya je nanak naik cable car, padahal aku nie penakut sikit..aku nie takut tinggi doh..awish pun siap peluk2 aku lagi..aku pun peluk2 husband aku la..kahkahkah...
lawak tui kami dua beranak nie..tapi alhamdulilah selamat sampai la naik cable car tu..ngeeee..
lepas tu singgah terus kat tempat bbq..tak sempat nak balik mandi manda ngan tukar baju..semua muka dah keletihan + kecomotkan....sebab tak sempat nak balik mandi n bersiap2..
lepas makan2 ingat nak balik mandi jap pastu nak ronda kat pantai chenang..tapi lepas mandi semua dah tak larat..duk nampak bantal ngan tilam dah pun..awish lepak2 atas katil jap terus terlena..hahahha..aku pun sama gak..
last day gie turun bfast pastu bawa awish mandi pool..punya la seronok dapat mandi kat pool..sampai tak nak naik dah...berendam punya la lama..aku duk takut dia selesema ja..lepas tu kui 12 kami bersiap2 nak check out...gie shopping kat tempat jual minyak gamat, idaman suri pasti haji ismail group..tak shopping banyak pun dah beratus abis beli choc je..huhuhu...
kami naik feri balik kuala perlis pukul 5.30 petang

jom cuci mata dulu...









1 comment: