.: mr & mrs nizam :.

.: mr & mrs nizam :.

anniversary

Daisypath Anniversary tickers

awish age

Lilypie Premature Baby tickers

irdina age

Lilypie Premature Baby tickers

Friday, February 11, 2011

.: Food Poisoning :.

hari nie dah masuk 3 hari aku kena food poisoning..punca???aku pun tak tahu dari mana..coz lunch memang kat opis, tu pun makan kat food court ict..makan claypot chicken rice..dinner lak aku masak je kat umah..siput sedut masak lomak, sayur campur ngan ikan goreng..ermmm..confuse gak..coz aku sowang je yang kena..awish ngan en.suami ok je..

aku kena cirit-birit ngan muntah ari rabu.konon2 dah sihat la ari khamis semangat nanak gie keje almaklum la ada PUSPANITA dekat dewan sri pinang..sampai je kat dewan, kaki aku dah lembik dah..dah memang tak larat nanak naik tangga untuk buat pendaftaran..aku pun minta tolong hanim untuk bawa gie hospital..bawa je terus gie emergency..apa lagi doc kasi masuk air sebotol daaa...berehat sebentar di wad kecemasan...!!!!kehkehekeh..makaseh banyak2 dekat hanim n yaya coz sanggup tolong kawan2..nie la yang dikatakan kawan2 masa susah masa senang...

*no body knows it but me*

No comments:

Post a Comment