.: mr & mrs nizam :.

.: mr & mrs nizam :.

anniversary

Daisypath Anniversary tickers

awish age

Lilypie Premature Baby tickers

irdina age

Lilypie Premature Baby tickers

Saturday, December 25, 2010

.: outing with family :.

mencari ilham untuk menulis blog di saat en.suami dan little bam bam sleep..weee...one week aku on leave..jejalan time wit my family..fuhhh even tired but we happy :)..seronok sangat lepak2..tak yah fikir nanak wat keje dah..pastu masuk balik opis, nah ko amik la sure keje menimbun punya..kuang kuang kuang..act nanak post gambar2 time jejalan..tapi lum sempat nak transfer dalam my lappy lak..malas tahap cipan nanak upload gambar..yang duk nampak nanak kemas rumah, almaklum la dah tinggal seminggu, ngan baju2 nak kena basuh la kena kemas la..aduiii penat penat..nasib baik esok baru ahad..kalu isnin sure "cc, saya mc ari nie, kurang sihat"..keh keh keh..(kadang2 nanak tergelak pun ada ayat2 yang aku tulis ni..cam kebudak-budakkan pun ada..kanak2 riang telah la..eeee..kenapa la aku tak jadi mcm blogger Hanis Zalikha..dah la cute miut, pandai menulis pula tu..aku ni sekadar menulis apa yang terlintas di minda je ngan apa yang aku duk cakap seharian aku..ni lah aku. :)

** No Body Knows It But Me **
-
-
-
-
-
-
-



1 comment: