.: mr & mrs nizam :.

.: mr & mrs nizam :.

anniversary

Daisypath Anniversary tickers

awish age

Lilypie Premature Baby tickers

irdina age

Lilypie Premature Baby tickers

Wednesday, November 10, 2010

.: Majlis Perpisahan Kawan2-Housing Dep. :.

4 november 2010, housing dep. ada buat majlis perpisahan untuk puan siti shathirah dan juga en.rizuan yang dapat bertukar..masing2 punya la seronok dapat keluar dari housing dep.aku ngan kawan2 yang lain mcmana??terpaksa la duduk kat sini lagi, biar lah kami bangunkan perumahan bersama lembaga hitam..keh keh keh..apa2 pun usaha dah buat, tunggu la ada rezeki ada la..insyaallah..
jom layan gambar2 sekitar majlis..


-konon2 semua nanak buat style le, tiba2 makcik boleh buat do no je..aduii la-


-buat style pulak dah depa nie..aku???-


-yeaayyy ada gambar aku gak..shat, yaya n banie-


-shat, yaya n hanim-


-wah wah wah-


-aku yang tolong snap pic nie-


-puan shathirah yang bertukar ke unit kp-

gambar makan takkan nanak letak juga kot??time makan, makan la takkan nanak tangkap gambar juga kot..so yang sempat aku upload kat blog yang nie jelah..yang lain tengok kat pc jelah k kawan2..."selamat bekerja ya kawan2"

No comments:

Post a Comment