.: mr & mrs nizam :.

.: mr & mrs nizam :.

anniversary

Daisypath Anniversary tickers

awish age

Lilypie Premature Baby tickers

irdina age

Lilypie Premature Baby tickers

Monday, August 2, 2010

.: fever + flu + cough :.

huhuhu..dah lama rasanya aku tak update blog nie..rasa cam tak de mood la pula..ermmm..last 2 week aku kena operation mata..doctor nak buang cam selaput, tapi bukan selaput..doctor kata isi lebihan..bahasa sains nya Pterygium...ermmm aku admit 5 hari kat Hospital Pantai, Penang..cian awish, selama aku duk hospital, awish duk umah baby sitter..aku lak kakak aku yang temankan kat wad..en.suami tido kat umah hehehe..operation ari khamis 15/7/2010 mengambil masa hampir 4 jam..mak aiii mula2 doctor kata sejam lebih ja,tut tut 4 jam..penat gak la kakak n en.suami menunggu..lagi2 penat aku la terpaksa duk layan mengantuk.rasa dah lali gile, tapi tak boleh nak lena sebab mata yang operation kan terbuka..aduii la..

last week lak aku terpaksa menghadiri kursus induksi umum selama 5 hari di Dewan Sri Penang.nasib baik kursus nie balik ari, kalu tak cian awish terpaksa tido umah baby sitter lagi..penat juga la sepanjang kursus tu..even aku tak join hiking, tapi kena dera tu.very tired..tapi yang bestnya macam2 kerenah orang aku boleh tengok..hehehe..

dis week lak,ari nie ada appoitment dengan doctor mata..kes follow up je..pastu dapat la mc lagi sampai hari rabu nie..nasib baik la dapat mc, coz aku demam ari nie..malas la nanak gie kerja..now aku nak zzzz coz baru pas makan ubat..ermmm nanti ada cite terbaru aku upate lagi ya!

No comments:

Post a Comment