.: mr & mrs nizam :.

.: mr & mrs nizam :.

anniversary

Daisypath Anniversary tickers

awish age

Lilypie Premature Baby tickers

irdina age

Lilypie Premature Baby tickers

Tuesday, June 15, 2010

.: jersey oh jersey :.

aku ada terbaca blog dari madLove post pasal "samba bukan sambal"..aku terus terpikat dengan romper jersey yang balqis pakai..aduii aku tengah cari jersey macam ni untuk awish..tapi memang tak jumpa2 sampai sekarang nie..ada terjumpa set jersey kat komtar nie, tapi too big la untuk awish nie.last2 aku add comment kat yana, (disebabkan aku cari email yana tak de) tanya beli kat mana romper balqis nie..sekarang nie aku tengah tunggu yana reply comment aku..harap2 dia boleh share la ngan aku..

to yana : yana beli kat mana romper jersey balqis..so cute le..nak belikan untuk awish la..

to all my blogger, kalu ada sape2 tahu pasal jersey baby nie, jangan lupa add comment ya..jangan sampai abis piala dunia dah la..tengah semangat bola nie..ahaks..aku pun dah ada jersey brazil that why nanak pakaikan untuk awish gak..hehhe..en.suami rasanya dia memang tak berminat nak join sekali.. :)

ni gambar aku amik kat blog yana..sowii yana tak minta permission dulu..tapi untuk rujukan disini je..tak de apa2 maksud yang tersurat ataupun tersirat..nak minta kawan2 tengok jersey balqis pakai..so sweeeettt!!!


*yana, hubby & balqis*

No comments:

Post a Comment