.: mr & mrs nizam :.

.: mr & mrs nizam :.

anniversary

Daisypath Anniversary tickers

awish age

Lilypie Premature Baby tickers

irdina age

Lilypie Premature Baby tickers

Monday, May 31, 2010

crocs..crocs..crocs..

dah lama tak publish kat blog ni..so 2day nak kongsi story sikit kat sini..aku ada terbaca kat blog member aku nie(heheh..dia anggap aku nie member ke?)..sedangkan kami tak kenal pun..back 2 d story "crocs".. act dia dah lama publish pasal nie..tapi aku baru je terjumpa pasal kes nie..

what do u think????aku ngan hubby pun ada pakai gak kasut crocs nie..so how???any suggestion???

3 comments:

  1. mungkin kebetulan...
    dan tidak berniat apa-apa...
    wallahualam..

    ReplyDelete
  2. a'a..betul2 jangan mudah percaya dan jangan bayangkan apa.. :)

    ReplyDelete
  3. cuba tengok yang ni plak. http://roroki.com/crocs/

    ReplyDelete