.: mr & mrs nizam :.

.: mr & mrs nizam :.

anniversary

Daisypath Anniversary tickers

awish age

Lilypie Premature Baby tickers

irdina age

Lilypie Premature Baby tickers

Monday, April 12, 2010

.: memang aku kesah!! :.

aduh hari nie memang hari yang menyakitkan hati aku..ingatkan bila pi kursus nie boleh la nak enjoy2 ka apa ka..tut tut tut darah aku berderau naik...

story nye macam nie..aku dapat sms yang memang menyakitkan hati aku..sedangkan aku tak kenal pun dengan budak pompuan nie..dan aku tak pernah pun duk kacau hidup dia ka, hidup kawan2 dia ka, hidup bf dia ka, family dia ka....tut tut dia lak cari gaduh ngan aku..sedangkan benda nie masalah aku dengan ngan kawan aku **..tut tut pompuan tu lak yang pantas tangan reply sms aku..aku tulis elok2, tapi pompuan tu balas macam haram...

*i*** : hg nampak ke ** g jln2 n blanha owg..klu dia blanja sape pn ape ko kesah...guna duit engko ke...*i***

aku : xpayah duk masuk campur..ni hal aku ngan dia..yang ko tergedek2 nak sms apa hal...ada aku kacau hdup ko?xde kan!so duk diam diam diam!

*i*** : suke ar aku nak tergedek2 pun..ape ko kesah..?!aku ngan dia skrg..aku xsuke ko kaco dia..hey pompuan byr hutanag ko stle..jgn ganggu dia lg pham!!!

fuh berderau aku baca msg dia..dasar pompuan suka masuk campur hal orang..bz body punya pompuan..!!!sedangkan problem nie antara aku dengan member aku, yang pompuan nie kalut nak masuk campur apahal..ada aku kesah???memang aku kesah sebab masuk campur urusan aku..pastu pompuan tu cakap "jangan ganggu dia lagi pham!"..fuh macam la aku tergedek2 nakkan member dia tu..banyak lagi orang yang boleh aku kawan..kalu tak kawan ngan orang macam nie pun, bukannya rugi sesen pun..kurang la sikit dosa aku nak kutuk2 orang nie..insaflah pompuan weii..urusan orang tak payah la nak masuk sampai dalam kain orang..jaga diri ank tu!!sedar sikit!!

kesimpulannya....memang aku kesah!!!!!

No comments:

Post a Comment