.: mr & mrs nizam :.

.: mr & mrs nizam :.

anniversary

Daisypath Anniversary tickers

awish age

Lilypie Premature Baby tickers

irdina age

Lilypie Premature Baby tickers

Monday, March 8, 2010

.: geramnye aku :.

geramnye aku...

aduh geramnye aku hari nie..aku ingatkan dah reda dah apa yang terjadi last week..tut tut hari nie lak terjadi..mengambil kesempatan ke atas kebaikan aku!!!!!!????tensionye aku..bila aku buat baik, orang mengambil kesempatan ke atas kebaikan aku..apa nie???salah aku lagi ke???apa yang aku nak buat sekarang nie???tak kan la aku nak bermusuhan lagi..benda yang lepas, biar lah lepas..ingat nak berbaik la...tut tut bila aku baik je, terus dia mengambil kesempatan ke atas kebaikan aku..macam hampeh je...(nak cakap benda baik tak elok pula)..uhuks...

geramnye aku...

aduh..apa yang aku harus lakukan???haruskah aku terus berdiam je???atau terus aku sound je???tapi aku nie jenis lemah sikit nak sound-sound orang..tu la kelemahan aku selama nie..aku macam kesian lak kalu aku sound-sound orang nie..ermm..coz aku tak mau nak gaduh-gaduh nie..aku kan jenis cepat terasa..satg kalu gaduh-gaduh nie mula la aku nak mengalirkan air mata aku nie..uhuk..(kalu tengok citer hindustan mesti meleleh punya..heheheh..) biarlah aku lepaskan geram aku kat blog nie je..mana tahu kot-kot ada blogger yang boleh bagi semangat kat aku untuk aku teruskan life aku kat opis nie..

2 comments: