.: mr & mrs nizam :.

.: mr & mrs nizam :.

anniversary

Daisypath Anniversary tickers

awish age

Lilypie Premature Baby tickers

irdina age

Lilypie Premature Baby tickers

Thursday, July 16, 2009

.: alhamdulilah..im pregnant :.

alhamdulilah bila dapat tahu aku pregnant..tapi masa tu memang aku pun x tahu pun..al-kisah nye begini..kalu x silap aku hujung bulan 12 tahun 2008.masa tu aku n hubby tengah busy kemas rumah (nak masuk kuarters goverment)..masa tu aku ngan hubby tengah basuh rumah ngan kemas apa yang patut.penat memang penat le coz aku n hubby je yang buat..kemas punya kemas sampai kui 10 malam..masa tu memang perut aku sakit gile mayb lapar kot.aku ngan hubby pegi le makan kat kapitan (makan tandori)..balik je rumah perut aku dah meragam semacam je.aku tahan jelah sampai pagi..tepat je kui 7 pagi aku ajak hubby aku pegi GH.memang aku dah semacam dah asyik cirit birit ngan muntah je..sampai je kat emergency GH aku kena tahan coz x cukup air dalam badan..than baru doctor gtau yang aku pregnant.aku n hubby macam x percaya je memandangkan period aku selalu x teratur..aku tengok hubby aku, dia macam x percaya happy pun ada...hehehhehe...so terpaksa la aku bermalam di wad 3 hari 2 malam..huhuhu...celebrate new year ngan besday aku kat hospital.uhukkk..berakhir lah al-kisah aku pregnant.


dah tahu pregnant baru le beli test pregnancy nie.saje je nanak buat kenangan.


time nie dah 7month.chubby gile kan. konon2 nak sertai peraduan pa & ma. tapi malu le chubby

No comments:

Post a Comment